1.Լեզու բազմիմաստ բառը նախադասությունների մեջ գործածի՛ր քեզ հայտնի բոլոր իմաստներով: Որտեղ տրված բառը փոխաբերական իմաստով է գործածված, ընդգծի՛ր:
Հաց ուտելուց լեզուն կծեց:
Անգլեր են լեզուն ամենապետքական լեզուներից է ամբողջ աշխարհում:
2. Օդ բազմիմաստ բառը նախադասությունների մեջ գործածի՛ր քեզ հայտնի բոլոր իմաստներով: Որտեղ տրված բառը փոխաբերական իմաստով է գործածված, ընդգծի՛ր:
Օդն այստեղ շատ մաքուր է:
Օդ չկա այստեղ շնչելու:
Օդը պղտորում ես դուրս արի։
3. Երես բազմիմաստ բառը նախադասությունների մեջ գործածի՛ր քեզ հայտնի բոլոր իմաստներով:
Երեսիդ հետքեր են մնացել:
Իրական երեսդ ցույց տուր:
Ինչ երես առած տղա էր:
Բոլորը երես թեքեցին քեզանից:
4. Ընդգծված բառերի և բառակապակցությունների փոխարեն գրի՛ր տրված հոմանիշները:
Հայտնվի, պարզապես, գահավիժում էր, զմրուխտ, դեգերում են, վայրը, անցնելու, անընդհատ,կտրվի, կաթիլ, վառվում են, գնալ, սքանչացել էին:
Մի անգամ Սահարայի բեդվին ցեղերի մի քանի առաջնորդներ Փարիզի մոտ մեծ ջրվեժ տեսան: Սովորական ջրվեժ էր, որ բյուրեղապակե կոթողի նման ընկնում-գահավիժում էր ցած:
Բայց բեդվինները հիացել-սքանչացել էին:
Անապատում մարդիկ քանի՜ օր են թափառում-դեգերում ջրհորին հասնելու համար: Քանի՜ ժամ են փորում նորից ու նորից-անընդհատ փլչող ավազը, մինչև որ փոսի հատակին ջրիկ ցեխ երևա-հայտնվեց:
Ջրի ամենափոքրիկ շիթերից-կաթիլներից անգամ հողի վրա բոցկլտում -վառվռում են խոտի վառ կանաչ-զմրուխտ կայծերը: Երբ մի տեղ անձրև է գալիս, ամբողջ Սահարայից մարդիկ շտապում են տեսնելու այդ տեղը-վայրը: Բեդվինները պատրաստ են հարյուրավոր կիլոմետրեր կտրել-անցնելու, որպեսզի տեսնեն, թե խոտն ինչպե՞ս է աճում:
Բեդվինները ուղղակի-պարզապես չէին կարողանում այդտեղից հեռանալ: Նրանք խնդրեցին շտապեցնող հյուրընկալին.
-Սպասենք, մինչև ջուրը վերջանա-կտրվի:
5. Տրված բառերը գրի՛ր հոմանիշների փոխարեն: Տրված և ստացված տեքստերը համեմատի՛ր:
Թվական, երբևէ, ընթացքում, գնահատվել, երկրպագու, վճարել, վաճառված, ձեռք բերել:
Հուշանվերների սիրահար-երկրպագու ոմն անգլիացի մի գնդակ ունենալու համար-ձեռք բերելու համար հինգ հազար դոլար է տվել-վճարել: Դա եղել է Անգլիայում ինչ-որ ժամանակ-երբևէ ծախված-վաճառված ամենաթանկ գնդակը: Գնդակն այդքան բարձր գին-գնահատվել է ունեցել այն պատճառով, որ 1963 թվին-թվականին գործածվել է ՖԻՖԱ-ի և Մեծ Բրիտանիայի հավաքականների խաղի ժամանակ-ընթացքում:
6. Տրված բառերը գրի՛ր հոմանիշների փոխարեն: Տրված և ստացված տեքստերը համեմատի՛ր:
Ենթադրություն, ինչքան, հերիք, մի, տեսնել, ժամանակ, հաստատել, նայել, համընկել, թիվ, ամբողջական:
Բավական է-Հերիք է՝ հայացք նետեք գլոբուսին, որ նկատեք-տեսներ, թե Հարավային Ամերիկայի արևելյան ծովափը որքա՜ն-ինչքան լավ է ներգծվում Աֆրիկայի արևմտյան ափին: Ֆրենսիս Բեկոնը դա նկատել-տեսել է դեռևս 1620 թվականին-թվին: 1912 թվականին գերմանացի գիտնական Ալֆրեդ Վեգեները մի վարկած-ենթադրություն առաջ քաշեց-հաստատեց որ բոլոր մայրցամաքներն ինչ-որ ժամանակ ցամաքի մեկ միասնական-ամբողջական զանգված են կազմել: Սակայն Վեգեների կենդանության օրոք այդ վարկածը ճանաչում չգտավ: Հիմա երկրաբանները հավաստում են, որ Հարավային Ամերիկայի և Աֆրիկայի արմատական ապարների միջև նմանություններ կան:
7. Նախադասության բառերից որը հնարավոր է՝ փոխարինի՛ր հոմանիշներով:
Օրինակ՝
— Արքա՛, անկարելի է քո կամքը կատարել, մեկ այլ բան կարգադրի՛ր:
— Թագավո՛ր, անհնար է քո ցանկացածն անելը, մի ուրիշ բան պահանջի՛ր:
Թագավորի երեսը տեսնելու համար էր այդքան երկար ճամփան կտրել:
Թագավորի դեմքը տեսնելու համար էր այդքան երկար ճամփան եկել:
Երեխաներն իրենց համար պար էին գալիս, հետո շուռ գալիս, իրենք իրենց ծափ տալիս ու ուրախանում, աշխարհքով մեկ լինում:
Երեխաներն իրենց համար պար էին գալիս, հետո շուռ ու մուռ գալիս, իրենք իրենց ծափ տալիս ու զվարճանում, աշխարհքով մեկ լինում:
Լուսանում է. սարի ետևից դուրս է գալիս արևը:
Լույսը բացվել է. սարի ետևից դուրս է գալիս արևը:
Մի գարնան իրիկուն դռանը նստած զրույց էինք անում:
Մի գարնան երեկո դռանը նստած զրույց էինք անում:
— Թե ուզում եք, որ չմեռնեմ,- ասում է թագավորը,- գնացե՛ք ու անմահական ջուրը բերե՛ք, որ խմեմ ու վեր կենամ տեղիցս:
—Թե ուզում եք, որ չմեռնեմ,-ասում է արքան-գնացե՛ք ու անմահական ջուրը բերե՛ք, որ ըմպեմ ու ոտքի ելնեմ:
8. Ընդգծված բառերը փոխարինի՛ր տրված հոմանիշներից մեկով:
ա) Խոցված, սրահարված, սվինահարված, նեղացած, վշտացած:
Վիրավորված-սրահարված ընկավ ձիուց ու օգնություն կանչեց:
Ծաղրուծանակից վիրավորված-վշտացած հեռացավ ու որոշեց այդ մասին էլ ոչ մեկի հետ չխոսել:
բ) Տիրանալ, սեփականել, նվաճել, հրպուրել, հմայել:
Երիտասարդի անկեղծ ժպիտն ու համարձակ խոսքերը նրան գրավեցին-հրապուրեցին:
Որոշել էր անպայման գրավել–նվաճել այդ բերդը, որտեղ երկրի ողջ հարստությունն էին պահել:
գ) Բարձրացնել, վեր հանել, ոտքի հանել, հաստատել, կերտել, շինել, կառուցել, կասեցնել, դադարեցնել:
Այս պատվանդանի վրա հուշարձան են կանգնեցնելու-կառուցելու:
Էլեկտրական լարերի համար այստեղ մի սյուն են կանգնեցրել-շինել:
9. Կետերի փոխարեն հերթով գրի՛ր տրված բառերը: Բացատրի՛ր ստացված նախադասությունների իմաստային տարբերությունները կամ նրբերանգները:
Հիվանդության պատրվակով(շնորհիվ, պատճառով, պատրվակով) դասի չգնաց:
Տղան լավ էր զգում, որ կարողացավ ընկերներին պաշտպանել:(պահպանել, պաշտպանել):
Ո՞վ քեզ դրդեց (մղեց, դրդեց) այդ արարքին:
Թողեց (թողեց, լքեց) իր հոտն ու գնաց լույսի ուղղությամբ:
10. Կետերի փոխարեն հերթով գրի՛ր տրված հոմանիշները: Բացատրի՛ր ստացված նախադասությունների իմաստային տարբերությունները կամ նրբերանգները:
Գնում էր կախարդական մատանին (փախցնելու, գողանալու):
Այս ձողը (ծռի՛ր, թեքի՛ր, խոնարհի՛ր):
… (ուզում, ցանկանում, տենչում, մաղթում) ենք, որ մեր քաղաքը միշտ մաքուր ու գեղեցիկ տեսնենք:
Ինչ ուզում ես՝ (գրիր, շարադրիր, փորագրիր, գրի առ), ես կկարդամ: